قوانین سایت دوستمون
شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی دوستمون
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی دوستمون هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دوستمون به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
1- قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی دوستمون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
2- تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دوستمون اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی دوستمون یک وبسایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشگاه اینترنتی دوستمون است.
فاکتور کالاهایی در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر 48 ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن شهر یزد برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین 3 تا 7 روز زمان خواهند برد.
3- ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه اینترنتی دوستمون استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی دوستمون ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی دوستمون به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی دوستمون برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
همچنین ممکن است فروشگاه اینترنتی دوستمون برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
4- خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه اینترنتی دوستمون همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی دوستمون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
5- روند استرداد وجه
در صورت مرجوع کالا توسط خریدار، پس از دریافت خرید توسط فروشگاه اینترنتی دوستمون و در صورت تایید مرجوعی و همچنین هزینه های احتمالی (مانند حمل و نقل و …)، حساب کیف پول اعتباری کاربری همان خریدار معادل مبلغ همان خرید، شارژ خواهد شد.
6- روند مرجوعي كالا
در صورت درخواست مرجوع خرید صورت گرفته توسط خریدار، خریدار می بایست از طریق یکی از راه های ارتباطی در فرم تماس با ما، علت مرجوعی را شرح و پس از کسب تاییدیه اولیه از فروشگاه اینترنتی دوستمون هماهنگی های لازم جهت مرجوعی، اقدامات لازم را انجام دهد.
7- نحوه فسخ خرید
خریدار میتواند خرید خود را قبل از مرحله بسته بندی و ارسال توسط فروشگاه اینترنتی دوستمون از طریق طریق یکی از راه های ارتباطی در فرم تماس با ما، فسخ نماید.
در صورت فسخ خرید توسط خریدار روند استرداد وجه مانند بند مذکور (بند 5) توسط فروشگاه اینترنتی دوستمون اقدام خواهد شد.
8- ساعت پاسخگويي
خریداران فروشگاه اینترنتی دوستمون میتوانند از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز یا شماره تماس های موجود در همان صفحه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 20 با ما ارتباط باشند.
9- نحوه پرداخت وجه
خریدار می تواند مبلغ خرید را از طریق یکی از دو روش زیر انجام دهد:
1-پرداخت آنلاین درگاه آی دی پی 2- کارت به کارت به شماره کارت مندرج در صفحه صورتحساب
10- نحوه ثبت شكايات
مشتری می تواند از طریق یکی از راه های ارتباطی در فرم تماس با ما ، شکایت خود را ثبت و یا پیگیری نماید.
11- محتوا
فروشگاه اینترنتی دوستمون نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.
لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی دوستمون تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دوستمون دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت فروشگاه اینترنتی دوستمون هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت فروشگاه اینترنتی دوستمون تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
11- قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه اینترنتی دوستمون هیچ گونه مسئولیتی ندارد.فروشگاه اینترنتی دوستمون خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی با ما در میان بگذارید.